Nationaldag



Har ingen flagga att
hissa, men dagen till
ära fick jag upp ett
solsegel på altanen.
 
Jag hoppas det ska 
skona bubblet och
blommorna från 
den värsta solen.
 
 
 

Har planterat om
luktärtorna i större
kruka då de tagit
sig bra.
 
Var även och
köpte ett gäng 
lavendel som
jag planterat nere
hos Eroz. 

Nu gäller det bara
att komma ihåg att
vattna...
 
 



åsa säger

Jag har nyss vattnat Frost ;-) han dricker ur sin vattenskål i hundgårn så jag måste ju fylla på under dan vilket jag ibland nästan glömmer... har ju inte direkt behövt vattna hundarna utomhus under vintern å inte ens i maj.
Lavendel är verkligen en lukta gott blomma.
Nationaldagen är sorgligt bortglömd... men vi firade bröllopsdag igår :D
kram

2021-06-06 @ 15:43:52
Linda/Candygirl säger

Så fint. Hoppas det blir en sommar som solskyddet verkligen behövs.

2021-06-07 @ 08:16:13
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: