Nytt boende


I helgen fick Pricken 
nytt plåttak på lekstugan
då pappen inte längre 
höll tätt.
 
Men han behöver ju 
en utebur under den
varma sommaren, och
då den nuvarande buren
ska med till stugan fick
en ny inhandlas...
 
Det blev den ovan
som jag klickade hem,
hoppas den är lika praktisk
som den ser ut nu bara.
 


 

Jag har även varit och
köpt tre säckar hö
till Pricken och passade
på att sukta över Camillas 
fina rabatt/stenparti.
 
Ett sådant vill ju jag
med ha... Men har det
nog trixigt att vattna
det jag har så kanske 
klokt att inte börja
anlägga något.
 
 
 



Znogge säger

Jag är säker på att buren blir hur bra som helst! Framförallt är det skönt att slippa bygga en själv.

Kram

2021-06-08 @ 17:36:43
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Pricken 🐇 kommer säkert att trivas hur bra som helst i den nya buren 😊
Idag har jag gjort mitt då det gäller plantering 🌺 🌷 🌱 nu blir det inte bättre 😇
Fy böveln så känningar av min allergi, både pollen och allt annat… hur går det för Dig?
Kram

2021-06-08 @ 20:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: