Sol i sinne

 

Alltså solen gör något
med humöret.
 
Energin finns där 
även om pollen gör 
att ögon och näsa
inte riktigt samarbetar.
 
Började dagen med
en mysig runda runt vår
fina lilla Bergvattensjön.
 
Genomgång av enkät
och programutvärdering
står på dagens schema
innan det blir efterlängtad
helg då barnen åker till
farmor och farfar för
att vara med kusinerna.

Själv har jag bokat tid
för middag på Kåtan i 
morgon - så skönt att det
börjar öppna upp lite nu
i samhället. Men önskar 
att även simhallen kunde
öppna upp, om inte som
vanligt iaf med ett bokning-
system eller en in en ut
princip...
 
Trevlig helg!
 
 
 
 
 



znogge säger

Visst är det skönt att det börjar öppna upp så smått igen för vi är nog alla lite svältfödda på vissa saker.

Kram och god fredag!

2021-06-04 @ 10:24:26
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda/Candygirl säger

Otroligt vackert ute. Och så skönt. Skulle önska precis så här exakt hela sommaren. Minus pollen då förståss. Näsa och ögon påverkas. Men jag får även i halsen. Väser lite lagom och hostar till emellanåt på nätterna. Andra dagar är det bättre....

Svar: Även min hals påverkas, trots medicin, så promenader blir det mes, löpningen då drar jag i mig på tok för mycket och låter som en pipleksak :-(
Therese Bjärstig

2021-06-07 @ 08:18:01
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: