Söndagsbubbel

 
 
Helgen må vara slut,
men bra nyheter ska 
alltid firas och vardagens
guldkorn lyftas.
 
 
 
 
Så när det ändå inte 
regnade dukade jag upp
för bubbel x 2 på altanen.
 
 
 
 
Gudomligt att krypa 
ner med M och Luran
och njuta av söndagsbad.
 
Var lite stel efter 
förmiddagens jogg som
satt långt inne, men var
skön då den väl blev
av. Önskar så jag kunde
få kontinuitet och driv
i löpningen...
 
Men gissar jag behöver
nått mål, och då jag inte
tävlar är det väl snarare 
distans än tid även om
PB alltid är trevligt.
 
Fast samtidigt försöker 
jag vara glad för varje 
km då de inte är en 
självklarhet med min
kroniska kotförskjutning
och ryggsmärta.
 
Bättre lite än inget 🙏🏼
 
 
 
 
Ikväll var det dock bara 
mys som gällde och jag är
nog mer njutare än späkare,
bara att inse 🙈
 
Men nån längre distans
vore kul senare i sommar...
 
 
 



Znogge säger

Klart att man ska unna sig att njuta av livets goda :D

Kram

2021-06-21 @ 12:46:42
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: