Blåsigt och glädje

 

Nu på eftermiddagen tog
jag en promenad med 
Luran utmed skoter-
spåren och hamnade 
på Björnvallen till slut.
 



Var riktigt härligt ute
men blåsigt, så jag 
passade på att testa 
min vaxade Lundhags 
anorak och den höll
vad den lovade!
 
Väl hemma bjöd M
på gofika i form av 
ostkaka, blåbärssylt
och grädde, nostalgi
fika deluxe som 
fick mig att tänka
på mormor.
 
 
 

Och ni vet väl att det är
internationella glädjedagen
idag? Om inte, passa på
att göra dig själv eller 
någon annan glad!
 
 
 
 



Znogge säger

Det lät som en bra dag och att bli bjuden på fika när man kommer hem är inte fel alls. Det är däremot ostkaka om man frågar mig ;-)

Kram

2021-03-20 @ 16:13:03
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Ostkaka innehåller mandel å är något jag inte äter på grund av allergi... men för övrigt så är det alltid gott med fika när man kommer hem :)
kram

2021-03-20 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: