Bra och dåligt



Glad att jag tog mig
ut på friskvård i går
då solen sken.
 
Idag vill jag knappt
sticka ut näsan då
det blåser och snöar.
 
Fryser ända in i 
märgen och funderar 
på att slå på bastun...
 
 
 
 

Fick besked om restskatt
igår, vilket känns lite
surt måste jag säga.
 
Men som lite plåster
på såren accepterades
en artikel igår och idag
kom en annan åter med
minor revisions.
 
Dessutom skulle jag
visst få åter på skatten
från Norge, alltid nått!
 


 

Nu blir det lunch efter
att jag haft handledning
med en duktig masterstudent.
 
Efter lunch väntar styrelsemöte
med statsvetenskapliga förbundet,
och sedan ska jag med gott 
samvete runda av denna
arbetsdagen.
 
Får se om jag får hämta 
hem några barn eller om de
blir kvar tills i morgon
i Ormsjö.
 
 
 



åsa säger

Lite gott & blandat :) kram

2021-03-11 @ 14:50:19
Znogge säger

Ömsom vin, ömsom vatten!

Kram

2021-03-11 @ 21:48:32
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: