Bubbel och bingo



En dag med snöskottning 
och barnen njuter av sista
lediga dagen.
 
Jag har bubblat och 
myst i spabadet med M
och spelar nu bingo-
lotto med Bogge medan 
Luran fixar efterrätt.
 
En härlig vecka och
helg lider mot sitt slut
och det känns helt ok 
att köra några veckor
innan påsk i 110 igen.
 
En kurs som kör
omtenta, en som startar
och en som ska examineras
och jag som ska rodda 
allt detta 😅 

Lägg till det några 
ansökningar och artikel-
revidering så har jag det
jag gör innan påsk.
 
Men med ny energi
och lite ledighet i sikte
känns det görbart!  

Kör, kör, bara kör!
 



åsa säger

Du menar väl: Nuu köör vi :D
Låter som Du haft en bra helg.
kram

2021-03-14 @ 21:21:32
Znogge säger

Här återstår det två veckor innan ett efterlängtat påsklov är här. Hoppas du får en bra start på den nya veckan!

Kram

2021-03-15 @ 16:24:13
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: