Halvtid

 
 

Redan halvvägs in
på sportlovet.
 
Barnen är med kusinerna
och farmor och farfar på
lov och det ekar tyst
här hemma...
 
Har läst och preppat
lite texter och haft ett
par möten i början
av veckan.
 
Det känns skönt att 
komma ikapp och 
vara i fas med det
mesta.
 
I morse rätt kallt,
-25, men nu mycket
mildare och solen 
visar sig så idag 
ska jag masa mig
ut på lite friskvård.
 
Har en bråkig rygg
och ben som gör att
löpningen helt legat
nere i en vecka :-(
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Kan vara skönt med lite egen tid när man vet att barnen har det bra där de är och får träffa familjen.
Minus 25 grader, det kallar jag kallt.
Njut av dina dagar med arbeta och lugn och ro!

2021-03-10 @ 12:30:44
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
christin säger

Idag är det verkligen Din favoritdag på alla vis....Fy så hemskt det är ute, tycker att det var nog så hemskt igår men det kunde vara värre alltså...
MEN det är skidskytte idag och snart helg igen och det ska tydligen bli en fin helg.

Ha det bra!!

Svar: Äntligen helg igen, men nu vräker snön ner, jag hade velat ha lite vårvinter med sol om jag fått bestämma... KRAMAR
Therese Bjärstig

2021-03-11 @ 10:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: