Internationella skogsdagen



Idag blev det äntligen
en sovmorgon!
 
Soligt och fint ute, 
men det blåser... så jag
får se vad vi hittar på.
 
Ifjol gick jag till 
stugan detta datum,
kul när det kommer 
upp som minne bland
de foton man har.
 
Idag är det även 
internationella skogsdagen
och det var ju passande 
att få en skoglig artikel
publicerad dagen till 
ära!
 
Det är även internationella
Downs syndrom dagen så
vi lär ju rocka sockor
för att uppmärksamma
det 🧦 
 
Trevlig söndag!
 
 
 
 



christin säger

Det är fantastiskt ute trots den hårda blåsten men jag tror inte att jag ska rekommendera dej att gå till ranchen för det.

Ha en fin söndag!!

Svar: -nej det fick bli lite skidor i skyddande skogen istället, uj uj så det friskade i emellanåt. Men nu ny vecka och förhoppningsvis lite närmre våren! Gissar du börjat gro frön för fullt nu? KRAM
Therese Bjärstig

2021-03-21 @ 10:00:06
Rasmus säger

Grattis!

Svar: Tack! :-)
Therese Bjärstig

2021-03-21 @ 15:36:24
åsa säger

Blåsigt må så vara men eländigt halt satte stopp för min å Teddys promenad.. 400 meter fick vi ihop ;-)
Det är ju möjligtvis en okey siffra ifall vi hade simmat :D
kram

2021-03-21 @ 16:07:31
christin säger

Jepp du gissar rätt, tomater,chilli och blommor är på G.
Jag har en knölbegonia som redan blommar! Den hade växande "stammar" som kom när den var nere i tvättstugan i mörkret för ca 1 månad sedan. Tur att det finns sådana optimister när vintern är som tråkigast....

Ha en fin vecka!!

Svar: Chiliplanta ska jag köpa i år har jag bestämt, tomater luktar så de får inte bo på altanen... men chili borde ju funka fint i uterummet! Och så massa kryddor, men jag är lat och köper färdigdrivna och planterar ut, det är nog stor utmaning för mig! Och härligt att du har en pelargon med sådan livsglädje, behövs hopp om ljusare tider nu! Kram
Therese Bjärstig

2021-03-22 @ 19:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: