Kursutvärdering



Började dagen med
att läsa studenternas
kursutvärdering av den
kurs jag just hållit.
 
Och det var trevlig 
läsning, så mycket mer
positiv än jag vågat 
hoppas på. Kul!
 
Jag har även rättat
klart de sista tentorna.
 
Vilken pers, nu bara 
påt igen och fixa en 
omtenta...
 
Har dock Canvas 
utbildning i morgon 
som känns som en
nödvändig investering
nu när lärplattformen
flyttas dit från cambro.
 
Annars drömmer jag
mig mest bort till sommar,
kajakande, simning och
stugan... 
 
 



Anonym säger

Grattis till Holger i efterskott.
Förstod på K att något hänt... beklagar.
Livet är hårt och orättvist.

Kursändring lät lite sådär... men efter det jag läst inlägget så var det inte helt negativt ändå utan tvärtom hyfsat positivt :)

kram

2021-03-01 @ 18:07:24
åsa säger

jo men yes det var ju jag... anonym som alltid. kram

2021-03-01 @ 18:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: