Mot påsken



Måndag och sista
veckan innan lite skön
Påskledighet. 
 
Jag har redan siktet
inställt mot lata dagar
i stugan :-)
 
Måndagen har ägnats
till examinationer och
så lite fix med en ansökan
som jag påbörjade redan
i helgen om sanningen
ska fram.
 
Försöker freda helger
och kvällar från jobb,
men ibland går det inte.
 
Och nu väljer jag nästan
självmant den lösningen
för att med gott samvete
få koppla bort allt i Påsk.
 
För när barnen får gå på
lov och ledighet tänker
jag med göra det :-)
 
 



åsa säger

Okey så då kommer inte Bergman-film Dorro? Till diverse ”storhelger kommer han till Åsele 🐟
Påsk är nog min favorithelg 🐣 en helg utan krav och måsten 🐣
Jag tror nog att det finns snö kvar till påsk för skotrar men den kan nog bli blött... fyrhjuling är ju lite lättare att ta sig fram med... kanske.
Två dagar denna vecka distansundervisning men sedan onsdag och torsdag ska Elin gå i skola... första gången sen vecka 8 då de blev hemskickade pga covid19 🦠
Jag skulle helst fortsätta ha henne hemma.
Ha en fortsatt bra måndag, kram

2021-03-29 @ 14:15:27
åsa säger

Bergman-film 🙄 skulle ju stå Bergman till men det ville tydligen inte min mobil 🤪

2021-03-29 @ 14:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: