Norrländskt måste

 
Ett par sådana här per
person/säsong är ett måste.
 
Hela familjen går i
sådana vintertid, och 
sedan byter vi till foppisar
när det blir snöfritt ute.
 
Vi är riktiga norrländska
hillbillys ;-)
 
Bogges hade gjort sitt så
idag blev det ett nytt par
till honom.

Perfekt mot kyla,
men även bra då det
slaskar och dessutom 
inte så halkiga.
 
Och vilket lopp i
dag av tjejerna på milen!
 
Jag passade in en sen
lunch så jag kunde bänka
mig framför Vinterstudion
och hejja på dem.
 
 
 



åsa säger

Hi hi jo men yes så är det kanske :D
Jag går dock i mina icebugs så fort jag går utanför dörren.
kram

2021-03-02 @ 20:01:56
Lena i Wales och Spanien säger

Verkar praktiska för ert klimat.
Tjejerna på milen, är det skidor?
Ha det bra!

2021-03-03 @ 14:25:46
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: