Passa på



Igår passade jag på
att både äta lunch ute 
och att hinna ta en kortare
promenad - underbart!
 
Så välbehövligt med 
sol och frisk luft.
 
Även idag ser det ut
att bli fint, så efter möte
och tentarättning samt
genomgång av text till
en rapport ska jag ut
och njuta.
 
Rätt som det är snöar 
det och är kallt, så bäst
att passa på!
 
Jag har även lagt in om
två semesterdagar efter
påsk då barnen har 
lov, känns som en
fin morot.
 
 



znogge säger

Ja, det gäller verkligen att passa på!

Kram

2021-03-17 @ 11:48:34
URL: http://znogge.wordpress.com/
Popprinsessan säger

Vad härligt! Även här nere i syd var det soligt och fint både igår och än så länge idag. Älskar vad ljuset gör med mitt humör!

2021-03-18 @ 11:44:52
URL: http://www.popprinsessan.se
åsa säger

Nu saknar jag livstecken från Dig... länge sen Du kommenterade hos mig, det är rent så jag funderar på om Du "gjort slut" med mig... jag rannsakar mig men.....????

kram

2021-03-18 @ 17:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: