Promenad och ej nåbar



På förmiddagen bockade
jag av lite undervisnings-
relaterade ärenden och tog
sedan en skön friskvård
utmed skoterleden.
 
Rehab för bråkigt knä i
riktigt vårvinterväder.
 
Ena stunden sol, sedan
blåst, och så plötsligt
snö?!

Skönt med frisk luft
oavsett.
 
Sedan lade mailen 
plötsligt ned, och jag
kunde kötta på med 
justeringar av en 
artikel helt ostört.
 
Wow, så effektiv man kan
vara om inga mail, möten
eller familjemedlemmar 
distraherar en...

Däremot en radda mail
att beta av i morgon 
istället. Men det är 
då det.
 
Nu ska jag 
njuta av en god 
chorizopasta med 
kryddig tomatsås,
ruccola och nyriven
parmesan!
 
 
 



Znogge säger

När tekniken inte fungerar så faller onekligen en del arbetsuppgifter bort. På gott och på ont skulle jag vilja säga.

Kram

2021-03-04 @ 17:50:57
URL: http://znogge.wordpress.com
Anonym säger

Här nere i söder är det också väldigt växlande väder, även det inte är lika kallt som uppe hos er. Men det är lite läskigt tycker jag, när det växlar 20 grader på bara några dagar!
Hoppas att inte mailboxen blev allt för full idag! Det är lite märkligt för jag tycker att det känns som om vissa mail bara smyger dit, och plötsligt finns det 113 olästa mail...

2021-03-04 @ 21:40:39
åsa säger

Här har min mobil och dator bestämt sig för att bara fungera på halvtid ;-)
Väldigt irriterande.
Men jag kan tänka mig att det blev lugnt hos Dig å Du hann mycket när Du fick jobba ostört.
kram

2021-03-05 @ 07:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: