Skotta och jogga

 

Snöstyret och jag har
nog inte haft en så
innerlig och tät relation
som i år...
 
Efter att ha skottat var
jag ju lagom uppvärmd
och testade en försiktig 
jogg. Rygg/knä bråkade
inte så mycket men 
däremot tungt i
andning/puls :-(
 
Jag hoppas det 
bara var dagsformen
så att jag inte håller på
att bli förkyld.
 
Nu ska vi bylsa på
oss och gå ner och
grilla burgare hos 
grannarna till
lunch!
 
 
 
 



Znogge säger

Då får vi hoppas att det inte är någon förkylning på gång. Så trevligt med grillat till lunch.

Kram

2021-03-13 @ 11:22:06
URL: http://znogge.wordpress.com
Lena i Wales och Spanien säger

Tänk vilket vinterväder ni har och snö som måste skottas. Bra motion, men inget annat. Skönt att det till största delen gick bra med joggningen. Ingen förkylning mer för dig, hoppas jag.
Grillad lunch, låter inte dumt.
Trevlig helg!

2021-03-13 @ 11:59:09
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
åsa säger

Snön faller och vi med den... kram

2021-03-14 @ 14:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: