Sportlov



Bilden förmedlar dagens
känsla rätt väl...
 
Barnen går på efterlängtat 
sportlov, och själv har jag
äntligen en lite lugnare
vecka med tid för forskning
och ansökningar att se
fram emot.
 
Har fått inte mindre än
tre erbjudanden om 
forskningssamarbete till
en och samma utlysning.

Frågan är dock om det 
är min kompetens eller 
om det är det faktum att
jag är kvinnlig statsvetare
som föranlett detta...
 
Oavsett, kul och jag 
har efter övervägande 
tackat ja till två av dem
där jag tror jag har reell
möjlighet att bidra.
 
Nu lite em kaffe och en
stund framför herrarnas
stafett innan jag gör ett
sista ryck innan helg!
 
 
 



Znogge säger

Så trevligt att vara eftertraktad!

2021-03-06 @ 11:19:51
URL: http://znogge.wordpress.com
Lena i Wales och Spanien säger

Vad bra att få så många erbjudanden. Beror säkert på din kompetens.
Vacker vinterbild nedan!
Fortsatt skön helg!

2021-03-06 @ 12:15:06
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: