Studsar fram?!

 
 

Påsk är inte bara 
fjäderfän, utan även
en tid för kaniner.
 
Så nu åkte min 
burk med engelskt
te fram på bänken.
 
 
 


Igår kväll blev det 
intervaller med Luran,
men ikväll får benhinnorna
nog vila... även om det 
sprack upp och blev 
fint ute nu i em.
 
Slog till och klickade 
hem ett par Hoka igår
då de hörs ska vara 
ett av de bättre 
dämpade skor 
som finns på
marknaden.
 
 
 
Hoppas innerligt att
de ska funka på
mina ankfötter och
att de dimper ner
här hemma rätt
snart.
 
 



znogge säger

Vilken söt teburk!
Hoppas att skorna blir till belåtenhet.

Kram

2021-03-29 @ 20:29:32
URL: http://znogge.wordpress.com
Jenni säger

Va kul att du får sällskap på dina rundor! Och ni
är så flitiga, såg er igår när jag skjutsade ner S på innebandyträning, himla fart hade ni :)

Det är ju faktiskt så lite motivation kommer med ljusa fina kvällar, hoppas det håller i sig så formen är någorlunda inför sommaren :D

Ha det fint!

2021-03-30 @ 07:44:15
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
åsa säger

Skor är verkligen ett gizzel, svårt att få de där perfekta.
Intervaller låter jobbigt.
Just nu tycker jag det är besvärligt att ta sig fram mellan isfläckar, vattenpölar och snöklumpar.
Gillar Dina kaniner...
kram

2021-03-30 @ 07:45:08
Lena i Wales och Spanien säger

Fin Peter Rabbit burk.
Hoppas skorna passar och hjälper.
Glad påsk!

2021-03-31 @ 13:12:13
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Linda säger

Tips, testa skorna inne lite, blir så svårt att returnera när de är fulla med grus :). Köpte Hoka i höstas och fick skavsår på insida häl/sidan av foten efter bara 2km, mina fötter passade de inte alls alltså, men annars om de passar är de nog supersköna. JÅ köpte nu och verkar nöjd.

Svar: Men så grymt bra tips Linda, tack för det! Har väntat och väntat, men i dag ska jag hämta ut dem, påsken gjorde att det dröjde med leverans. Har hört av fler att de är "smala" och det gör mig oroliga då jag har breda ankfötter, får se om jag måste returnera och beställa en "wide" version ist...
Therese Bjärstig

2021-04-01 @ 13:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: