Helg med Mumin

 
 
Vilken lycka att vakna 
och få frukost på sängen!
 
Dagen till ära så hade
Luran fixat american
pancaces till mig med
lite bär till <3
 
 
 
 
Och i paketet gömde
sig en fin present.
 
Kärleks Mumin!




Det roliga är att jag 
igår fick en present i 
form av extra lyxigt
lördagsgodis av 
Eva och Agnes!
 
De hade tänkt på
mig då de klickat hem
godis då de såg boxen
med Mumin. Jag blev
så paff att jag knappt
fick ur mig ett tack, 
men det är sådant
som värmer <3
 
 
 


I går byggde M och Allan
på röken som är färdig 
till ca 3/4 delar, och vi
grillade en gemensam
middag - underbara dagar
nu när solen och värmen
hittat hit igen!
 
Jag försökte mig på
5K på elljusspåret,
men allergin gjorde att
jag fick avbryta - så surt.
 
Får se vad det blir i 
dag, klart är att vi ska 
en sväng till byn och 
gratta mamma samt 
hämta ungarnas 
fyrhjuling.
 
Sedan blir det nog mer
snickeri på röken och
grattning av svärmor.
 
Själv hoppas jag på
att mer medicinering ska
göra att jag ska kunna
 ta en jogg senare idag,
och så är jag bra sugen
på årets första middag
med surströmming...
 
 
 



Znogge säger

Vilken bra dag så här långt!

Kram

2021-05-30 @ 11:32:58
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Låter inte fel varken med frukost på säng eller Mumin 🤩
Vädret kan vi absolut inte klaga på.
Känner oxå av pollen å tänker att svårt att veta om jag plötsligt skulle ha symtom på covid19 då jag nu både är snorig, tät och rinnande ögon 😷 🤧
Jag hoppas Du har en bra måndag 🤗
Kram

2021-05-31 @ 14:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: