Hoppet

 

Morgonen och veckan
inleddes med en promenad
runt sjön med sällskap av M.
 
Skönt som alltid att börja 
dagen med rörelse. Hoppas
på repris i morgon!
 

 
 
Annars väntar en vecka 
med slutseminarier och
examination då det är
terminsslut.
 
Bråda och intensiva tider
då man får läsa och
fundera en del...
 
 
 
 
Men jag likt min hoppande
vän ovan lever på hoppet.
 
När detta är klart då SKA 
jag banne mig få tid för 
att färdigställa rapporter
och revidera en artikel
innan jag går på semester
i juli. Bara några veckor
kvar med möten och
annat. Sedan finns mer
luft och frihet att fokusera
på forskning igen!
 
 
 
 



znogge säger

Så skönt att det väntar lite mer luft i schemat framöver. Det behöver man periodvis.

Kram

2021-05-31 @ 20:32:58
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Hoppet är det sista som överger människan.
Vädret kan vi då inte klaga på.
Nån gång idag får vi veta om Elin är smittfri... hon har inga symtom, men man vet ju aldrig.
kram

2021-06-01 @ 07:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: