Läsväder



Grått och regnigt, så vad
passar bättre än att läsa?!
 
Har haft en period då jag
jobbat/läst mycket, men nu
kom läslusten till att även
läsa skönlitteratur åter. 
 
Igår kom Bogge hem och
Luran och kompis som 
sovit i hennes bil inatt.
 
Vi hade tacofredag och
grannen tittade förbi en
kort stund och käkade 
innan hon gick hem
och vilade.
 
Jag och M plöjde serien
Snabbs cash och ja, vad
säger man om språket?
 
Jalla, bror, det är 
för fucking hemskt om
ni frågar mig... Walla.
 



åsa säger

Sovit i bilen?
Jalla jalla 😊 språket är knappt ett språk 😜

2021-05-15 @ 19:36:49
Lena i Wales och Spanien säger

Känner inte till serien, men gillar inte alltför ovårdat språk.
Fortsatt trevlig långhelg!

2021-05-15 @ 19:40:07
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Linda/Candygirl säger

Jag har precis sagt upp mitt Bookbeat. Har lyssnat massor med böcker, men sista tiden har jag upptäckt att jag prioriterar annat... Spotify och poddar. Dumt att stå betala något som bara används ytterst lite. Så nu paniklyssnar jag ut sista boken innan bookbeat klipper. Bara koppla på igen om behovet återkommer. Tänkte faktiskt gå på bibblo och låna en fysisk bok när jag lyssnat färdigt. eller köpa mig ett gäng pocketböcker till sommaren.... :-)

Svar: Ja jag hade ett halvår då jag knappt lyssna och nu började jag igen, varvar gärna "riktiga böcker" och att lyssna, men nu är favoriten den undebara storytel plattan som även fungerar ute i solen, älskar den! Och då maken betalar abonnemanget så tackar jag å tar emot ;-D
Therese Bjärstig

2021-05-19 @ 12:48:29
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: