Sjölyckan

 

Alltså vilken dag!
 
Började med en jogg
runt sjön, jobb och god
lunch på kåtan och lite
mer pyssel med en ansökan.
 
Vi har även varit till stugan
och renbäddat och fixat
dit lite saker, och jag blev
riktigt sugen att ta ut 
kajaken.
 
Men det får vänta,
får ta en dag och kratta 
och fixa först. Får se om
det blir i helgen eller 
nästa helg...
 
Klart är att jag ska 
njuta och bara vara 
hela denna helg och 
ladda batterierna i
solen!
 
 



åsa säger

Så fint det ser ut inte mycket som klår en blå himmel med sol och en sjö 😍
Jag skulle vilja ha en bäck här på Berget men svårt att få till något sådant i nuläget- det skulle vara om Stenkulla dammen brister då lär vi ha vatten nere på elljusspåret 😏
Nu är Frost inte längre en han 😅 i eftermiddags var jag till Vilhelmina veterinären och nu har han ett sexmånaders kastreringschip och blir det bra så kommer vi att knipsa kulorna till hösten.
Ha en skön lugn och solig helg
Kram

2021-05-28 @ 19:02:33
Hanna Karlsson säger

Där vill jag också jogga! Underbart att få ladda batterierna. Det behöver jag med i helgen. Jag är väldigt trött.

Svar: Hoppas du fått ladda batterierna på bästa sätt, jag har verkligen njutit och vilat och lyssnat på ljudbok samt omgett mig med familj och vänner man får energi av - guld värt!
Therese Bjärstig

2021-05-29 @ 10:41:41
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Lena i Wales och Spanien säger

Oh, vad glad jag blev att du fått en härligt och dessutom solig dag. Precis vad du behövde! Njut!

2021-05-29 @ 18:50:09
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: