Sol på morgonen

 
 
Sol på morgonen innebär
lika säkert som amen i
kyrkan att Eroz väcker en
mellan 05.00-06.00.
 
Regnar det ligger han 
däremot lågt och vill
inte ut...
 
Det fina med tidiga
mornar är att jag hunnit
läsa alla underlag inför 
dagens styrelse/års- och
strategi möte med Skogforsk
redan innan klockan annars
skulle ha ringt.
 
Det gjorde att jag hann
ta med mig en kopp kaffe 
och plantera om lite blommor
och kryddor ute på altanen
i solen innan arbetsdagen
drog igång :-) 
 
 



znogge säger

Finns alltså fördelar med att bli väckt tidigt, ibland i alla fall ;-)

Kram

2021-05-26 @ 11:34:45
URL: http://znogge.wordpress.com/
Popprinsessan säger

Skönt att det är på det hållet - att han vaknar tidigt när det är bra väder så att du också kan njuta av det :-)
Här är det mycket växlande idag - solbrillor ena sekunden och regnjacka i nästa. Min fyrbenta är dock inte heller så sugen på att gå ur i regn. Och hon är alltid morgontrött :-D

2021-05-26 @ 13:34:57
URL: http://www.popprinsessan.se
åsa säger

Tur Du kan se det positiva i tillvaron ;-) kram

2021-05-26 @ 13:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: