Stolt



Införskaffandet av kanin 
innebar ansvar och jag
måste ändå säga att jag
är stolt att piga tar
sitt ansvar och fixar
med Pricken innan
skolan trots att det 
innebär att hon måste
upp tidigare än förr.
 
Här skiner solen i
dag och jag hoppas
hinna ta lite friskvård 
och njuta av värmen
som tycks ha återvänt
igen - härligt!
 
 
 



Znogge säger

Så härligt att hon tar sitt ansvar Pricken. Alltför många barn har en tendens till att tröttna när nyhetens behag har lagt sig.

Kram

2021-05-25 @ 16:04:35
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Klart Pricken behöver omvårdnad och skötsel var dag å Luran är ju en duktig tjej.
Sol just nu... vi får hoppas värmen kommer nu, nu har jag frusit tillräckligt i maj ;-)
kram

2021-05-26 @ 07:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: