Tacksam torsdag



Denna torsdag är det
extra lätt att vara tacksam!
 
🧡 Det är röd dag och ledigt,
och i morgon semester!
 
🧡 Regn och allergimedicin 
gjorde att jag trotsade min
skruttiga kropp och tog
mig ut på en jogg. Inte 
långt, inte snabbt, men
jag gjorde det!
 
🧡 Båda barnen sover 
borta, Bogge hos kusin 
och Luran hos klasskompis.
Kul att de har skoj och då
får vi mysa på tu man hand
här hemma ikväll.

 

 

Och med Luran borta
vilar ett stort ansvar på
oss att ta hand om 
Pricken.
 
Som tur är har hon
skrivit tydliga instruktioner
och måttat upp och fixat 
både kvällsmål och frukost, 
samt gett order om att 
filma/fota och skicka 
till henne 😅
 
Nu blir det en god
sallad till lunch, gäller 
att passa på innan basilika 
och salladsblad hamnar 
ute hos Pricken...
 

 
 



Znogge säger

Visst känns det otroligt skönt och välbehövligt med långhelg. Kul för barnen att sova över och Luran verkar ta sitt ansvar på största allvar.

Kram

2021-05-13 @ 14:18:18
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: