En månad kvar till jul!

En bild frånt tidigare, jag har inte hunnit
göra någon krans ännu i år...
 
 
Tänk idag är det prick 
en månda kvar till jul!
 
Nu är en av bästa tiderna
på året, och jag har förestatt 
mig att njuta av denna tiden
och inte stressa eller ha en 
massa måsten privat.
 
Detta då det är den mest
intensiva tiden på arbetsfronten
med tre parallella kurser att 
rodda och tentor och rapporter
att examinera...
 
Så jag inser att det inte
blir så mycket annat gjort 
på forskningsfronten, och 
så får det bli.
 
Men med levande ljus,
mysig julmusik och lussebullar,
så har jag det fint på jobbet :-)
 
 
 
 



znogge säger

Visst är det en härlig tid nu.
Här kom dörrkransen i hamn i dag så nu hänger den på sin plats.

Kram

2021-11-24 @ 17:08:12
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Och nu snöar det igen, tack och lov kallsnö så att det går att njuta av den....och jag orkar "fli bortn" .
Skönt att du njuter av tiden det har jag tänkt göra också.
Jannice har en himla tur med fåglar som gillar hennes dörrkransar inte bara talgoxar utan en hackspett har varit på hennes krans som nu ser lite luggsliten ut..
Ha det fortsatt bra och simma lugnt!!

Svar: Här har fåglarna kalasat på fejkäpplen, kan tro att de fick ont i magen...
Therese Bjärstig

2021-11-24 @ 19:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: