Fort hjort

 

Fort var helgen över,
och idag är det slutspurt
med en steg ett ansökan.
 
Tvivlar starkt att den 
ska klara sig genom 
nålsögat, men är man 
inte med så är man helt 
säker att inte få utdelning.
 
Så bara att kämpa in 
i kaklet och laga efter
läge och hoppas på
det bästa...
 
 
 



åsa säger

Lycka till, kram

2021-11-29 @ 21:15:18
Linda säger

Tänkte bara tala om åt dig, så du vet, att din blogg är i princip helt omöjlig att läsa på mobilen. Det är reklam i princip mellan var tredje rad text. SKitjobbigt. Jag orkar inte skrolla ned för att kommentera utan läser bara, så du vet om jag inte kommenterar.... På datorn funkar det dock som vanligt. Men datorn har jag ju inte på på hemmaplan så väldigt ofta - bara när jag är i fotoredigeringsläge.

2021-11-30 @ 13:41:59
URL: http://www.candygirl.nu
Znogge säger

Helt rätt inställning. Kan jämföras med att utan en lott kan man aldrig vinna.

Kram och lycka till!

2021-11-30 @ 13:53:41
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: