Klar

 

Äntligen är adventspaket
och kalendrar klara!
 
Luran fick en kalender från
Body Shop och Bogge en 
hemma variant av fjolårets
raggarkalender.
 
Själv så kör jag på
kalender från Rituals då jag
var nöjd ifjol, även om 
jag saknar YC-kalendern...
 
Nu återstår bara att 
fixa julstrumpe-paketen
och julklappar då 😅
 
Själv fick jag en tidig
julklapp när vi var i 
Östersund.
 
M överraskade mig nämligen
rejält och köpte mig en gul
Peak jacka som jag stod
och suktade efter.
 
Så nu väntar jag på lite
snö och kyla att inviga den i.
 
Och på tal om klart, så 
är all prepp för höstens
tre kurser klara! Yes!
 
Nu ska jag andas och njuta
lite innan jag kavlar upp
ärmarna igen och börjar fundera
på schema, upplägg och
canvassida för vårens
första kurs...
 
 



Popprinsessan säger

Wow, vilken framförhållning du har! Här blev det "färdiga" kalendrar i år så det slipper jag fundera över iaf. Men adventspresenter är ju alltid kul :-)

2021-11-09 @ 10:25:51
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: