En kul och mysig helg



I fredags anlände vi
till Östersund för en helg
som blivit inställd pga
covid, men som nu 
äntligen blev av!
 
 


Vi har bott på 
Frösö park hotell och spa.
Där har vi vardagslyxat
och spa:at.
 
 


Men huvudnumret var
David och hans stand up!
 
 
 
 
Och som bonus så
såg vi även Pernilla 
och hennes Hybris gäng 
som också var där (hon
uppträdde dagen efter).
 
 
 
 
Och det roliga var att
jag även hamnade på
hennes story 😂🙈
 
 


Shopping har vi också
hunnit med.
 
Fick mig en ny Peak
jacka av M 💛
 
 


Givetvis har vi ätit
massa gott också. 
 
 
 
 
Det är något visst att
få gå ut och äta och
bo på hotell igen.
 
 
 
 
Super trevligt och mysigt
har det varit!
 
 
 
 
Pinchos på fredag och
en godare middag på
Kava på lördag.
 
 
 
 
Fyndade en grön klänning
på rea, och äntligen slog
jag till på fjällräven 
pocketväskan som jag
suktat efter länge.
 
 
 

Men nu återstår bara 
sista hotellfrukosten innan
vi beger oss hemmåt.
 
För som alltid, borta
bra men hemma bäst!
 
 





znogge säger

Vilken härlig helg ni har haft!

2021-10-24 @ 10:47:53
URL: http://znogge.wordpress.com
Popprinsessan säger

Ååå vad mysigt! Längtar så tills höstlovet då familjen ska åka upp till Sthlm ett par dagar! Längtar efter att bo på hotell, äta på restaurang och bara göra roliga saker :-)

2021-10-25 @ 13:07:56
URL: http://www.popprinsessan.se
Linda/Candygirl säger

Men vilket mys. Pernillashowen vill jag sååå se. Den var i luleå i torsdags men jag ärinte redo för att frottera mig på stora shower ännu. Restaurang, ja. men inte stora arrangemang. Lite nojig kanske, men thats me.

2021-10-27 @ 08:50:11
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: