Fynd och icke fynd

 
 
 Jag har ofta kikat på 
muggar på Indiska.
 
Gillar deras stora jumbo
muggar, stora nog att servera
soppa i, eller använda som
ytterkruka till kryddor etc.
 

 
 
Nu fanns det flera olika
modeller på rea till halva
priset, så då slog jag till 
på fyra juliga muggar.
 
Kan tänka mig varm choklad,
grädde och marshmallows
i massor i dessa...
 
Eller så ett gäng hyachinter i
dem, eller varför inte grovsalt
och blockljus så har jag
en adventsstake!
 
 
 
 
Något som grämde mig
var däremot den rea som 
Åhlens hade på Rituals
kalendern...
 
Jag betalade 300 kr mer
när jag beställde på nätet :-(
 
 
 



znogge säger

Grattis till riktigt fina muggar men snopet med rean som inte blev så mycket rea. Lätt irriterande. Själv har jag precis klickat hem en fodrad regnkappa till bra pris :D

Kram

2021-10-12 @ 16:11:22
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Kanonfina!!

Kul att läsa alla orsaker som gör att du kan köpa dom...det är ju så man ofta gör, även jag.
Har du kommit så långt i utvecklingen att du kan ta med dej t ex ett gäng muggar till "tur och retur" eller kupan? Jag är dålig på det men försöker att jobba på det...8-))'

Du får fint väder i skogen i morgon så njut (och skjut).

Kram!!

Svar: Ha ha så bra att höra att fler hittar orsaker för att motivera köp... Men jag har inte kommit så långt att jag bär just något tillbaka på second hand, varit med två lådor och det är allt, måste bättra mig... Hoppas du njuter, även om det snöat idag! KRAM
Therese Bjärstig

2021-10-12 @ 20:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: