Sista



 
Kan nog vara årets sista 
jaktdag idag.
 
Så med det i åtanke 
försöker jag ignorera
mina kalla tår...
 
 
 



christin säger

Stackare!! Det var ju så fint annars att vara ute även om det är i det fuktigaste laget. Vi har gått efter skidspåret på e.m. Klingan och jag och det finns områden som är enormt blöta men också fina mjuka av mossan.
Men du hade väl gott fika med dej så att du kunde njuta av det hoppas jag... Kram!!

Svar: Har knappt tinat upp än, frös så in i bomben, låg med raggsockar och täcke efter att ha duschat varmt i går... Vill inte bli sjuk, så idag blir det en vilodag i myskläder, perfekt att kunna sitta under filt och jobba med datorn! KRAM
Therese Bjärstig

2021-10-31 @ 18:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: