Datastrul och Dalasjö



Rivstartade veckan men
lite simning, för att sedan
koppla upp för styrelsemöte.
 
Dock är uppkopplingen sedan
i fredags under all kritik, så
Zoom-länken höll inte för
bild/video och uppkopplingen
lade av med jämna mellanrum.
 
Ytterst irriterande och
vad felet består i oklart.
 
Då fler på gatan har upplevt
seg uppkoppling senaste tiden
verkar det vara något med
bredbandskapaciteten 
snarare än något fel 
med min utrustning :-(
 
 


Så det passade bra att
jag hade ett möte inbokat i 
Dalasjö idag.
 
Ett möte som innebar
nykokt palt och rårörda 
lingon som rensades just
då jag anlände!
 
Och innan jag tackade 
för mig fick jag även en
liten rundvandring.
 
Nu åter hemma, och 
peppar, peppar verkar 
uppkopplingen vara kryare
nu, så jag ska passa på 
att ladda ner lite underlag
så att jag är beredd om det
skulle fortsätta att strula.
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: