Morgonsimmat

 

Helgens jakt gav
noll utdelning, men 
väl två fina dagar i
skogen med Luran.
 
Innan dagens jakt
tog jag och mellanlandade 
på simhallen för att iaf simma
1000m och bocka av en
utmaning.
 
Var väldigt mycket folk
så jag nöjde mig med det
och ska åka dit senare 
framöver för att slippa 
trängas.
 
Idag var jag tvungen att
häga på låset för att sedan
hinna till skogen.
 
Två semesterdagar till
efter denna, och jag 
hoppas det ska lossna
så vi får oss någon älg!
 
 



christin säger

Tur att det ändå blev en fin dag så att du ändå fick njuta.
Jag har plockat krusbär och det var fint men sen ska de jäklarna snoppas också och det är ett riktigt skitgöra..
Men så fick jag fint besök av Lo och hennes Mamma vilket slår det mesta här i livet.

Kramar!!

Svar: Kan tro att det är guldkant att få Lo och Jannice på besök <3 Och så imponerad att du kan odla krusbär, trodde i min enfald att det inte fungerade här uppe... KRAM
Therese Bjärstig

2021-09-06 @ 19:25:15
Znogge säger

Vår simhall är fortfarande stängd och nu har de hittat legionella i vattnet... Suck säger jag bara.

Kram

Svar: Nej så drygt, här är det rätt högt tryck och trots att det skulle vara begränsningar så har jag vänt någon gång för att jag tycker att det varit för mycket folk. Tar hellre det säkra före det osäkra då det är rätt många yngre ovaccinerade dessutom vissa tider...
Therese Bjärstig

2021-09-06 @ 21:59:24
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: