På rätt spår

 

Vaknade betydligt piggare
idag än igår, varken ont
i öra eller hals, så det blev
en tur till simhallen.
 
Varje längd där är en 
investering i mig själv!
 
Bättre rygg och förhoppningsvis
en kropp som kan åldras
utan att bråka med mig 
allt för mycket.
 

 
 
Väl hemma rökt fläsk
på tunnbröd innan dagens
möten drog igång.
 
Råkade dessutom tacka
ja till att granska en artikel.
 
Har egentligen inte tid,
men verkade så pass 
intressant att jag får ta
mig tid helt enkelt...
 
 
 
 
Och har ni hängt med på
att Karl-Bertil Johnsson 
kommer som film i november?
 
Vet inte om jag fasar eller
längtar...
 
 
 
 
Och på tal om jul, så
beställde jag hem en låda 
med bubbel mest för lådans
skull. Jag trodde den 
pryddes med snöstjärnor...
 
Men ser nu att det ju
är en logga med A:n.
 
Så det kan bli.
 
 
 
 
 
 



znogge säger

Så härligt att du känner dig bättre i dag. Ett pass i simhallen är definitivt en god investering i hälsan!

Kram

2021-09-20 @ 12:48:11
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: