Tre månader till julafton

 

Idag är det exakt tre
månader till julafton!
 
Så nu är det legitimt att
smyga fram lite mer mys-
belysning i form av slingor.
 
Blev riktigt mysigt i köket!
 
 
 
 

Det är även fredag, 
så en fredagsbukett 
i form av tulpaner 
har hittat hit.
 
Idag står arbete med en
artikel på schemat samt
att ta hand om och stycka 
en älg/köttlott.
 
Å givetvis siktar jag
på att slutföra månadens 
mål vad gäller simningen
innan jag tar helg.
 
Ha en fin fredag!
 




Znogge säger

Så det finns redan tulpaner? Det har jag inte sett här än...

Trevlig fredag!

Svar: Japp, de senaste två veckorna har vår lokala ICA haft tulpaner, blev lite förvånad då de annars brukar dyka upp först till nyår, ur led är tiden...
Therese Bjärstig

2021-09-24 @ 08:35:08
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Bara för att du inte ska få allt för mycket ångest så tänker jag delge min åsikt om ljusslingor....8-)) Inte behöver man väl vänta på advent/jul för att ta fram dom, det finns ju så mycket fina som inte är 100% jultema och dom måste man ju få njuta av eller hur.
Ha en fin helg och njut i bassängen och av älgen!!

Svar: Tack Christin för din åsikt, den tar jag till mig bums! Och tar fram några till ;-D Och en slinga har jag faktiskt framme året runt i vardagsrummet... KRAM!
Therese Bjärstig

2021-09-24 @ 16:43:17
Linda/Candygirl säger

Jag köpte rosor.

vi har några slingor uppe. Både inne och på balkongen . Dock ojuliga sådana. Sen har vi satt upp nästan alla slingor som ska vara ute. Passat på medan det är varmt och man slipper frysa och fingrarna när man pysslar.

2021-09-27 @ 13:37:11
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: