Vad läsa härnäst?



I somras läste jag
långt ifrån så mycket
som jag brukar.
 
Behövde total avkoppling
från all läsning...
 
Men nu i höst har läslusten 
återkommit med besked 
och jag har plöjt böcker
på löpande band.
 
Nu sist så blev det 
Åsa Larssons senaste.
 
Jag har en hög böcker
nedladdade på min digitala
bokhylla, så nu är det ett
kärt problem att bestämma
vilken bok jag ska ta mig
an härnäst.
 
Troligen blir det 1795.
 
Men först en arbetsdag 
där jag bland annat ska
läsa en artikel som 
kollegor i Luleå skrivit!
 
 



znogge säger

Denna bok vill jag absolut läsa så den gör jag en notering om.

Kram

2021-09-28 @ 09:47:42
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda Persson säger

Tack för tips, den har jag missat! Läser 1795 just nu :)

Svar: Ja jag försökte läsa på storytel, men den boken kan jag inte ladda ner och se texten på, så den får jag lyssna på när jag promenerar. Föredrar att läsa, men nu har jag å andra sidan ett bra incitament att gå ;-D
Therese Bjärstig

2021-09-30 @ 15:42:07
Anonym säger

Det var knepigt. Prova igen, jag har ju laddat ner den.

Svar: Jag prövar dagligen men får bara ljudboken att funka, men det rullar på, fint sällskap i lurarna!
Therese Bjärstig

2021-10-05 @ 16:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: