Förgylla helgen

 
 
Fyndade ju en gammal
äggkopp på loppis för 
något år sedan som 
jag nu hittat lagomt stora
äggljus till 🐣
 
Det blev lysande(!)
 



Köpte ingen fredagsbukett
igår då jag haft påsklökar, men
när jag såg denna påskbukett
idag så fick den följa med
hem.
 
Har även hämtat ut ett
paket med vad jag hoppas
passande och sköna 
kläder i min stil.
 
 


Och på temat förgylla 
helgen så köpte jag 
även mango och jordgubbar 
till min andra frukost som 
intas efter simningen på
lördagar och som alltid 
är veckans godaste!
 
 
 

M kör ut saltsten, Bogge
sover över hos kusinen 
och Luran tog en liknande
frukosttallrik som min
och smög upp på sitt rum
igen. Så jag vete tusan
vad jag ska hitta på...
 
Finns många måsten,
men tror jag blundar för 
dem och letar ett påskris 
istället.
 
Ha en fortsatt fin helg!
 
 



åsa säger

Påskris hade jag med tänkt fixa... sen finns det ju alltid en massa måsten, här har de radat upp sig i en klump då jag varit mer eller mindre dålig i fyra veckor.
Skönt Du nu återigen kan simma.
kram

2022-04-09 @ 21:27:09
znogge säger

Vilken fin äggkopp!

Kram

2022-04-11 @ 11:16:53
URL: http://znogge.wordpress.com/
Hannas krypin säger

Så vacker bukett och jag gillar verkligen äggkoppen.

2022-04-13 @ 04:41:50
URL: http://hannaskrypin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: