Glad Påsk!




Har ekat tyst här igen,
och jobbet med ansökning 
och deadlines är som vanligt
orsaken.
 
Inte ens simning har jag
orkat/hunnit med :-(
 
En stor ansökan ska in
i dag senast 14.00 då
portalen på nätet stänger.
 
Dessutom var jag hela 
tisdagen i Umeå för diverse
möten.
 
Så i går morse satte
jag mig med datorn redan
03.30 för att förbereda 
undervisning och jobba
med min del i ansökan.
 
Någon gång då och då
funkar det, men M kliver
upp den tiden för jämnan,
så han och alla andra som
jobbar skift har min
fulla respekt!
 
Hoppas projektledarna 
får iväg ansökan nu på 
morgonen, så att jag kan
släppa den och ta Påsk
när barnen kommer
hem från skolan!
 
 
 
 
 
Solen skiner och
det har varit nattkallt,
så allt talar för en fin dag!
 
Glad Påsk 🐣 
 
 
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Du har verkligen fullt upp. Lycka till med allt.
Skönt att du har sol, här är det grått och regnet hänger i luften.
GLAD PÅSK!

2022-04-14 @ 13:08:23
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
znogge säger

Önskar er det samma!

Kram

2022-04-14 @ 18:43:09
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

GLAD PÅSK och njut av solens goa värme och god mat och bara vara i nuet, ta en tupplur när som helst och njuuut av livet!!

Svar: Du ska bara veta så jag njöt, av solen och av VILA - underbara veckor har det varit. Gissar att det gror och spriar hos dig för fullt nu? KRAM
Therese Bjärstig

2022-04-14 @ 19:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: