Monster

 

Vilket underbart väder 
denna påsk levererar!
 
Och som traditionen bjuder
så har även saxer lagts ut.
 

 
 
Inte så många gäddor 
idag, men två riktigt stora
fick Bogge ta upp.
 


 
Själv ser jag ut som 
en tvättbjörn när jag tar
av mig solglasögonen.
 
Lätt huvudvärk och frossa
dessutom, så jag gissar att jag
njutit av solen väl mycket.
 
Så jag hoppar att vittja ikväll
och dricker istället massor
av vatten och eldar inne i
spisen och läser en bok.
 
 
 



Znogge säger

Det var verkligen ingen dålig fångst det där!

Kram

Svar: Blir så sur, läasa gör jag via mobilen, men kommentera går inte i wordpress, måste byta konto/e-post och det känns så surt :-( Vill inte ha en massa olika användare men måste nog inse faktum... Allt gott så länge tills jag tar mig in och kan kommentera igen!
Therese Bjärstig

2022-04-17 @ 09:25:58
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Vad gör Ni med fångsten? Äter Ni gädda?
Vädret kan vi absolut inte klaga på hur härligt som helst 🤩
Kram

2022-04-18 @ 14:35:54
Linda säger

Nu har jag läst ikapp... har varit ganska offline under påsken.

Verkar som ni haft en skön helg ni med. Älskar den här tiden på året... sol och varmt - men ändå skidor. Fast det går nog mot sitt slut nu. Däremot avskyr jag galontiden. GAhhhh... önskar bara att blöttet ska försvinna ned i marken så barnen kan leka utan att bli så jäkla blöta.

Vilka firrar. Jösses. Som krokodiler. Här fiskar i bara i frysdisken. :-)

2022-04-20 @ 06:33:34
URL: http://www.candygirl.nu
Lena i Wales och Spanien säger

Helgen verkar varit bra och jag hoppas att du kom tillbaka till vardagen frisk.
Oj, vilken fångst!
Ha det bra!

Svar: Har åter igen problem med åtkomst till word press, kan läsa men inte kommentera, så min kommentar till senaste inlägget kommer här istället...
Sannerligen roligheter! Så trevligt! Och kul att ni ses och håller kontakten efter alla år! Här börjar jag med fundera på en fjärde spruta... Umeå regionen ligger nu högst i Sverige med antal fall så det gäller att se om sitt skydd. Ha det fint!
Therese Bjärstig

2022-04-24 @ 16:02:57
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: