Sista gången

 

I morse var det nog sista
gången det gick att gå skoterspåret
till Långtjärn.
 
Det knakade betänkligt
så jag kan lova att vi fick lite
extra fart hemmåt och vände
rätt omgående i slutet av
tjärnen...
 

 

Har hämtat ut en ny fin bricka
som nog kommer att få följa 
med till stugan.
 
Har slutat köpa på mig burkar,
men inser att jag nu istället börjar
ha en del brickor 🙈
 
Men de är ju praktiska att bära
och ställa saker på, och om de
är fina som denna kan de ju
ställas på en tavellist och 
fungera som tavla med!
 
Nu lunch innan det blir disputation 
resten av eftermiddagen.
 
Trevlig fredag och Valborg!
 
 



åsa säger

Så fin bricka 😍 jag köper oxå på mig lite villhöver 😜 egentligen mest för att det är fint… jag köpte ett grytunderlägg från Fjällriket Jokkmokk som jag har ställt som tavla på hyllan i köket 😃
Jag hörde att hon som öppnade blomsteraffär nr 2 hade flyttat från Bredbyn där hon haft blomsteraffär då hon träffat kärleken i Dorotea.
Ha en härlig helg 🤗
Kram

2022-04-29 @ 14:29:01
christin säger

Så härligt att ändå kunna gå i skogen det är ju en fin plats att vara i....
Jag var ute strax efter 7 i morse men frös så jag gick till "Franses vägaskäle" och sen gick jag hem och gjorde upp eld i spisen för att få värme i kroppen. Sedan var Bengt och jag ut mitt på dagen och då frös jag inte. Men visst hoppas vi på värme snart... Ha en fin helg!!

Svar: Lyx att kunna elda i spisen, det värmer otroligt bra och är så mysigt. Ett stort + och mysfaktor då man är i stugan, hade gärna haft kamin eller vedspis här hemma... dock gillar jag inte att hålla på med ved så kanske lika bra vi bara har det i stugan1 ;-D
Therese Bjärstig

2022-04-29 @ 19:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: