Gjort mina plikter

Fortsatt vill inga bilder
laddas upp, så ni har missat 
mitt designtips och några goa
middagar samt svampplockning...
 
Kan dock meddela att undertecknad
förtidsröstat, krishanterat, simmat
och arbetat med artiklar x2 idag.
 
Så med gott samvete ska jag
läsa Liza Marklunds senaste och
mysa under filten nu!
 
 



znogge säger

Alla verkar ha samma problem så det måste vara ett större fel. Hoppas de får rätsida på det. Effektiv har du varit.

2022-08-30 @ 21:22:21
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Effektiv är Ditt namn :)
Bra gjort.
Den boken ska jag med läsa... den ligger och väntar på mig och så fort min hjärnbrist blir bättre av den ökade dosen kortison så ska jag ge mig hän.
kram

2022-08-31 @ 15:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: