Bonusfamiljen



En vecka som har ägnats
till att läsa och examinera 
nästan 50 hemtentor har
snart passerat.
 
Blogg.se uppdaterar och
har strulat så vi får se om
detta inlägg kommer upp...
 
Maken har varit på jobb i
Göteborg och vi har fått 
låna Lova istället.
 
Igår hade vi en tjejkväll och
gick och tittade på Bonusfamiljen,
bra men inte så rolig film som jag
hade hoppats.
 
Nu väntar en helg med inte
allt för mycket inplanerat.
 
Luran ska till mormor
och morfar tillsammans med
sin kusin och vi andra ska gratta
kusinen i Gafsele på lördag.
 
Hoppas även kunna simma,
men jag har en enveten förkylning
som biter sig fast och kommer och
går. Hostade rejält efter snö-
skottningen i går...
 
Trevlig fredag!
 
 
 



christin säger

Puss å Kram till dej med men det ska vi kanske spara tills vi är friska...jag är också förkyld och riktigt ordentligt dessutom. har testat covid idag med det är det inte utan mera en liten bacill ifrån en liten människa, det är evigheter sedan jag var så dassig...

njut av helgen även om det nu inte skulle bli någon simning

2022-12-09 @ 14:10:49
znogge säger

Hoppas förkylningen ger med sig.
Önskar en fin adventshelg!

2022-12-09 @ 18:16:00
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Krya på kram

2022-12-10 @ 21:22:46
Lena i Wales och Spanien säger

Du har verkligen haft fullt upp med jobb.
Hoppas det bir en fin helg med kalas och vila.
Trevlig advent!

2022-12-11 @ 12:13:42
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: