Nedräkning



Nu börjar nedräkningen mot
jul på allvar, tredje advent firades
i helgen och i morgon är det
Lucia.
 
Jag har rapporterat in betyg
för det moment jag avslutat och
haft styrelsemöte nu på förmiddagen.
 
Jag fortsätter med att läsa underlag
och beta av saker som ska vara 
klara innan julledigheten tar vid.
 
Torsdag och fredag är jag i Umeå
för handledning, möten och en 
disputation där jag sitter i 
betygsnämnden.
 
 
 
 

Simmandet blev av i lördags
och jag kapade iaf 150 000m som
borde ha varit närmare 200 000 om
jag inte varit sjuk, vrickat ankeln osv.
 
Och nu så har jag skurit mig 
rejält i tummen, så det blev ingen 
simning tack vare det idag. Hoppas
kunna simma i morgon... men det är
nog tveksamt om det går är jag rädd.

Så det är väl bara att gilla 
läget och se det som bonus om
det skulle fungera!
 
 
 



znogge säger

Ja, nu börjar det verkligen närma sig.
Sjukdom rår man inte över så då får man vara tacksam för den motion som blir av.

Kram

2022-12-12 @ 15:41:18
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Det som blivit gjort är gjort och allt som blir efter detta är en bonus... tänker lite så själv, både när det gäller promenader och annat runt om här hemma, det går sakta, men det som blir, det blir.
Hur kunde Du skära Dig så i tummen?
Om det blir som planerat så kanske det blir ett besök i Lajksjön på torsdag.
kram

2022-12-13 @ 15:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: