Badhus

 
 

Igår öppnade äntligen 
simhallen igen, men då 
jag ännu inte känner mig
helt hundra så avstår jag 
träning både igår och
idag.
 
Istället får jag glädja 
mig åt mitt egna Mumin
badhus i form av en
kanna.
 
Den blir perfekt till 
saft i sommar!
 
Idag väntar APT och
frågestund med studenter
med anledning av en
hemtenta.
 
Sedan inläsning av underlag
inför handledningar senare
under veckan.
 
Så veckan rullar på...
 



znogge säger

Så fin kanna!

2022-02-15 @ 19:35:08
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Fin kanna 😍
Samhället börjar öppnas upp igen.
Om typ 40 dagar Vintermarknad.
Nu är det snart glömt att covid19 var en samhällsfarlig smitta.
Livet återgår till det normala.
Krya på kram

2022-02-15 @ 20:51:11
Anonym säger

Oh, vilken fin kanna, underbar.
Gillar muminporslin.
Hoppas jobbet gått bra idag.
Krya på dig!

2022-02-16 @ 16:16:38
Klara säger

Villken fin kanna! Krya på dig!!:)

2022-02-16 @ 21:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: