Fladdrande låga

 

Middagen intagen, och
nu väntar en stund till framför
datorn för att hantera några 
undervisningsärenden.
 
Känns verkligen som jag
bränner ljuset i båda
ändarna för tillfället och
inte räcker till för allt jag
vill och behöver göra...
 
Dessutom kryper otrevliga
mail under skinnet på mig.
 
Jag är alltid öppen för kritik,
men inte för oförskämdheter 
och påhopp som inte grundar 
sig i fakta. Likabehandling och
objektivitet är min ledstjärna
i studentärenden och jag blir så
frustrerad när självinsikt och
ödmjukhet saknas.

Som tur är då är dock majoriteten
av ärenden och feedback av 
konstruktiv art och i ett trevligt
tonläge - tur det!
 
Till dagens positiva räknas
att ett utvecklat utkast
till ansökan tagits fram mellan
möten, samt att ett abstrakt
som en kollega skickat in
på ett gemensamt papper 
till NESS har accepterats.

Dessutom besked om en del 
leveranser som dröjer (nya 
snabbtester verkar dock aldrig 
levereras). Har nämligen klickat
hem en del födelsedagspresenter
till ungarna och några saker till
mig själv - tyckte tex att jag 
behövde ett eget badhus 🤣

Så Februari blir i vanlig 
ordning en riktig konsumtions
månad...
 
 
 
 
 



åsa säger

Februari har en fördel och det är att det bara är 28 dagar ;-)
Tråkigt när folk inte har sunt förnuft och hyfs.
kram

2022-02-01 @ 21:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: