Klyva veckan

 
 
Idag är det onsdag
och därmed klyvs veckan
och genast känns det bättre!
Vi har haft några kyliga 
dagar, så jag har sällskap
inne om dagarna av Eroz.
 
Idag får han vara bisittare
till ett rollspel där jag tillsammans
med studenter ska diskutera ett
direktiv om svinhållning i EU.
 
Ska bli intressant att höra hur 
studenterna argumenterar 
beroende på vilket parti eller
land de företräder!
 
 



Marie Svensson säger

Men, vilken rolig kurs! Den vill jag också gå :-)

2022-02-02 @ 09:27:23
christin säger

Hej Vännen!

Vilken tur att du har en kompis inne på dagarna! Jag trodde att du väntade på Eroz argument men så var det inte, fast jag tror att han skulle ha haft kloka synpunkter efter rollspelet....

Varma kramar i kylan!!!

Svar: Tänk Christin, nu börjar våren och värmen komma! Härligt, hoppas du pillat ner frön och har det fint <3
Therese Bjärstig

2022-02-02 @ 10:24:49
Lena i Wales och Spanien säger

Verkar vara en intressant kurs.
Ha det bra!

2022-02-02 @ 14:25:27
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
åsa säger

Grishållning skiljer väl sig markant beroende på vilket land svinuppfödning pågår då att säga, mer antibiotika i södra Europa har jag för mig.
Blir så ledsen nu när allt fler gårdar läggs ner pågrund av olönsamhet, först i Gafsele innan jul och nu även Malgomaj bonden. Vi har svart inga lantbruk inom vårt närområde.
Kyligt är det… ska komma snö till helgen.
Kram

2022-02-02 @ 17:49:36
åsa säger

Grishållning skiljer väl sig markant beroende på vilket land svinuppfödning pågår då att säga, mer antibiotika i södra Europa har jag för mig.
Blir så ledsen nu när allt fler gårdar läggs ner pågrund av olönsamhet, först i Gafsele innan jul och nu även Malgomaj bonden. Vi har svart inga lantbruk inom vårt närområde.
Kyligt är det… ska komma snö till helgen.
Kram

2022-02-02 @ 17:49:37
Znogge säger

Vilken spännande uppgift!

2022-02-03 @ 12:03:15
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: