Digitalt

 

Idag beslutade vi gemensamt
(jag och studenterna) att fortsätta
kursen digitalt. En omröstning i stil
med riksdagen när de röstar om
regeringschef. Gäller ju att omsätta
kursen i praktik 😀
 
Skönt att veta för planering/ logistik
och en stor eloge till studenterna
som verkligen vägt för- och
nackdelar mot varandra.
 
Inget lätt beslut.
 
Här exploderar annars covid,
fler och fler insjuknar. Nu sist
grannen där Bogge tillbringat
eftermiddagen 🙈
 
Så det är inte frågan om, utan
snarare när man insjuknar...
 
I morgon blir det iaf dos 3!
 
Och igår såg vi Mästerkocken
så dagens middag blev club
sandwich efter Toms recept.
 
Så sjukt gott!
 
Och om torsdag morgon är
den tröttaste, så är torsdag
kväll den bästa, tröskeln
till helgen på något sätt.
 
Intro möte med VADM studenter
i morgon, och maraton rättande 
av tentor. Omtentorna måste bli
klara och det vore fint att hinna
börja med de ordinarie tentorna
för den andra kursen.
 
Helgen är oavsett intecknad
då jag måste sitta med en 
ansökan. Iaf några timmar.
 
Så jag passar på att önska
er trevlig helg redan nu!
 
 
 



znogge säger

Vilket klokt beslut att fortsätta kursen digitalt.
Club Sandwich är så gott men själv har vi aldrig gjort det.
Ja numera är nog frågan mer när än om...

Kram

2022-01-20 @ 21:37:22
URL: http://znogge.wordpress.com
Linda säger

Ja det är samma här... alla verkar få det... håller tummar och tår (och andan) att vi slipper. Får min tredje dos på onsdag - men det verkar ju inte hjälpa!
Hoppas ni klarar er...

2022-01-21 @ 07:20:51
URL: http://www.candygirl.nu
Camilla säger

Vilka kloka studenter!

Här kryper det oxå närmare. I vår familj har bara äldsta sonen haft covid, vi andra klarade oss! Hur det var möjligt vet jag inte?

Hoppas ni klarar er ❤️ Kram

2022-01-21 @ 07:35:17
Popprinsessan säger

Vi blev också väldigt sugna på Club Sandwich - kanske kan göra det i dag :-)
Här testades sonen positivt förra helgen så vi har hållit oss hemma hela veckan. Dock verkar det inte som om dottern smittats, vilket jag nästan tycker är lite synd, för nu åker hon säkert på det när hon kommer tillbaka till skolan på måndag...
Håller tummarna för er! Och att det blir lindrigt OM ni blir smittade!

2022-01-22 @ 09:31:42
URL: http://www.popprinsessan.se
åsa säger

Känner mig lite övergiven av Dig men jag förstår Fu har fullt upp.
Helt plötsligt small det till och Dorotea fick en massa smittspridning, det verkar som det nya är galet smittosamt 😷
Ta det lite lugnt och vila… kram

2022-01-22 @ 20:25:19
Lena i Wales och Spanien säger

Kokt beslut av er.
Runt kring mig bland grannar, vänner och familj drabbas den ena efter den andra. Försöker isolera mig så gott det går.
Lycka till och skön söndag!

2022-01-23 @ 11:15:41
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: