Mycket…



En super intensiv och
fulltecknad vecka.
 
Avslutar och examinerar
två kurser (tentarättning) och
startar upp två med planering,
 prepp av material på ny plattform,
administration, anpassning och
olika krav som ska tillgodoses.
 
I morgon hoppas jag ha
det mesta på plats och kunna
ge besked till oroliga studenter
utifrån smittspridning och olika
riktlinjer nationellt och lokalt.
 
Förutom mycket jobb så 
dåligt med sömn, pga 
bråkig rygg, men roade 
mig i natt med att plöja 
boken ovan. Trevlig 
bladvändare som 
rekomenderas!
 
 



Popprinsessan säger

Oj, boken låter verkligen spännande! Tack för tipset! Just nu har jag en hel hög med böcker som bara väntar på mig :-) Men jag har faktiskt lovat mig själv att läsa mer i år så det passar ju bra!

2022-01-12 @ 20:11:54
URL: http://www.popprinsessan.se
znogge säger

Det låter som om de fick en rivstart efter ledigheten! Kram

2022-01-12 @ 20:46:23
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Jobbigt Du har det med Din rygg och typiskt att när Du som bäst behöver simningen dom träning för ryggen då är Simhallen är stängd.
Boken har jag aldrig hört talas om… det ör ju så när man som jag snöat in på viss sorts böcker och författare.
Jag har funnit en ny bekantskap Anna Jarolina… helt annorlunda och ändå bra.
Kram

2022-01-14 @ 19:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: