Söndags Snap

 
 
Idag så städade jag undan 
julen, så skönt och fräscht! 

 
 
 

Endast en IKEA gran 
i kruka är nu kvar, men 
skyller på att jag gillar 
träd/skog ;-)
 
 


Och jo, jag är fortfarande 
bitter att simhallen är 
stängd... efter dagens 
snöskottning inser jag
att min rygg är beroende
av regelbunden simning.
 
 
 


Avdlutar ledighet med en god
middag och film i ett nystädat
hem, särskilt lyxigt med en 
nytvättad soffa 👌🏻

I morgon åter till vardagen,
tur det är röd dag och en kort
vecka då jag gärna varit lite
mer ledig innan en hektisk
vårtermin börjar.
 
Och som ni ser så är 
snap bra mycket enklare
och roligare än blogg så 
länge den kryllar av mycket
och dålig reklam...
 
 
 
 



åsa säger

Har icke snap, har testat men inget för mig., låter skönt med bortplockad jul… vi har ju inte ens klädd granen, ja förutom ljusen, så den står där grön.
Varför är Simhallen stängd?
Ha en lugnt och skön vecka… kom ihåg att andas.
Kram

2022-01-03 @ 17:23:22
znogge säger

Det är betydligt trevligare om bloggen inte är översållad med reklam ja.
Här får julen stanna till den 9:e skulle jag tro.

Kram

2022-01-03 @ 19:51:45
URL: http://znogge.wordpress.com
Linda säger

Snap chat? Har inte... haha... men insta och fb. Och så min älskade blogg. Den är viktigast.

2022-01-03 @ 23:06:06
URL: http://www.candygirl.nu
Erica Nilsson säger

Ska du inte komma över till Instagram? <3

Svar: He he känner mig nog modern som har snap... Får se, just nu finns knappt ork till blogg...
Therese Bjärstig

2022-01-12 @ 21:07:17
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: