Brunch

 

En regnig dag som
förgylls med en brunch.
 
Tråkigt då det är återvändardagar
här i Dorotea, och tävling med skotrar
på Bergvattensjön.
 
Själv inbillar jag mig att det
börjar kännas lite bättre i 
halsen, men det är vila som gäller.
 
Och då det regnar kan jag med
gott samvete se någon 
serie eller läsa en bok!
 
 



Znogge säger

Otur med vädret men perfekt väder för läsning och avkoppling i alla fall!

2022-07-09 @ 11:50:46
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Åkte förbi Dorro igår lördag då var det paintballboll tror jag 🤔
Regnet öste ner och vi var på väg till Ström, där var det oxå marknad med hällregn gör ingen sugen på att vistas ute, vi var på graven och hälsade sedan på Elins farmor
Krya på Dig
Kram

2022-07-10 @ 19:38:20
Anonym säger

Fy bubblan vad länge du haft halsont nu! Hoppas det går över nu! Å vad gott med brunch, det såg inte alls helt fel ut :-)

2022-07-12 @ 23:18:07
Linda säger

Har läst ikapp lite... dåligt med surfande sommartid. Blir bara att kolla insta och FB.
surt med sån långdragen flunsa. Hoppas verkligen du är på bättringsvägen nu. Bra att ni ändå kunnat fira både midsommar och 50-år. Kroken i fingret såg verkligen inte kul ut. Hoppas det inte blev mer än just ont. Nu ska jag resa mig från soffan och slänga ut lite sängkläder. det gäller att passa på när vädret är bra. Det känns som en sommar med varannadagsväder. Så - sol och varmt... uuuut!

2022-07-13 @ 09:51:36
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: