Hemester

 


Alltså vilket kalas vi hade
förra helgen!
 
Så himla lyckat, och jag är
så tacksam för att ha vänner 
som bakade, fixade och städade.
 
Familj och vänner samlades 
och jag hoppas och tror att alla
hade lika roligt som mig.
 
Så glad att ha den familj och 
vänner vi har, och historier om
förskräcklig vattenplaning, rosé-
tabberas och glasögonkurragömma
kommer nog att leva vidare.
 
Tack alla inblandade ❤️


 
 
Semestervädret började si så där,
så första dagen gjorde vi undan en
del måsten och fix på hemmaplan.
 
 
 
 
På tisdag insåg jag att simhallen
INTE stängt, och simmade 4000m
och idag blev det 2000m, totalt
100 000m denna termin och
216 000m på läsåret!
 
 
 
 
Onsdag tog vi en liten hemester
och besökte Storfallet i Saxåmon
samt Tvärfallet i Brattbäcken.
 
 


Kul med oupptäckta pärlor
i närområdet som lätt kan 
besökas med en liten fika-
korg med kaffe och go saker.
 
 
 
 
Själv har jag dock ännu 
problem med halsen, men
hoppas det ska vända efter 
senaste dygnets interventioner
och krigsförklaring.
 
Fyra veckor är banne mig
rekord på sjukstuga, och 
simningen har således gått 
på verklig mysfart för att rehaba
ryggen främst. Så nu måste 
det verkligen vända!
 
 



åsa säger

Fina utflyktsmål 🤩
Vädret är ju ner höst än sommar, kyligt och blåsigt å dessutom regn då och då.
En långdragen förkylning 🤧 nu hoppas jag Du kryar på Dig.
Kram

2022-07-08 @ 13:02:31
znogge säger

Så härligt att festen blev så lyckad!
Nu får du verkligen krya på dig helt.

Kram

2022-07-08 @ 18:42:58
URL: http://znogge.wordpress.com
Anna säger

Tusen tack för en trevlig kalas 🥳 ❤️

Svar: Tack själva <3
Therese Bjärstig

2022-07-08 @ 20:09:34
Lena i Wales och Spanien säger

Vad roligt att firandet blev så bra.
Inte dumt med hemester, lätt att glömma bort det man har nära för det som är långt borta.
Skön semesterlördag!

2022-07-09 @ 09:08:48
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: